مشکل کشتی کرمانشاه کم‌کاری مربیان است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

محمدحسین محبی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری ایسنا، با نامناسب دانستن وضعیت فعلی کشتی کرمانشاه، اظهارکرد: متاسفانه امروز کشتی کرمانشاه وضعیت چندان مناسبی ندارد و هرچقدر که کارشناسان از وضعیت فعلی کشتی کرمانشاه ایراد بگیرند، بازهم کم است.

 وی افزود: کشتی کرمانشاه در حال حاضر هیچ کشتی گیری در تیم ملی ندارد و چنین وضعیتی برای استانی که همیشه چندین وزن تیم ملی را متعلق به خود می‌دانست، ناخوشایند است.

 رییس هیات کشتی کرمانشاه گفت: اگر امروز مثل ادوار گذشته چند ملی‌پوش در تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی داشتیم، مطمئنا مسئولین فدراسیون نگاه ویژه‌تری به ما داشتند.

 محبی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که مشکل امروز کشتی کرمانشاه مربیان آن هستند، چراکه به اندازه کافی برای کشتی کرمانشاه وقت نمی‌گذارند و پای کار نمی‌آیند.

 وی اظهارکرد: هیات‌های کشتی در استانهای دیگر باید خود را به هزار آب و آتش بزنند که بتوانند مجوز اعزام مربیان خود را به مسابقات و دوره‌های خارجی را بگیرند، اما ما به لحاظ آشنایی که با دوستان فدراسیون داریم بارها مجوز اعزام مربی به خارج از کشور را گرفته ایم، اما وقتی به سراغ مربیان می‌رویم و می‌گوییم بیایید بروید فلان کشور برای فلان مسابقات و یا فلان دوره، می‌گویند کار داریم، نمی توانیم، وقت نداریم!

 رییس هیات کشتی کرمانشاه گفت: تا زمانیکه مربیان پای کار نیایند و دلسوزانه کشتی کرمانشاه را حمایت نکنند، چطور می‌توان انتظار رشد کشتی این استان را داشت؟

 محبی همچنین با اشاره به میزبانی کرمانشاه در جام تحتی، اظهارکرد: هیات کشتی استان کرمانشاه از هر فرصتی برای پیشرفت کشتی دیار پهلوان خیز کرمانشاه استفاده خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com